דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער ללא כאב- האם זה עובד? 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 3941 פעמים ]

אין ספק שהסרת שיער היא העקב אכילס של כל אישה ונערה. כולנו רוצות להיות חלקות, אך העובדה הקשה היא שרובנו פשוט לא. הסרת שיער היא הדרך שלנו לממש את הפוטנציאל החלק הגלום בנו. מה אנחנו לא עושות? מגלחות, מורטות, שופכות שעווה חמה ומכוונות קרני לייזר לגופנו, כדי להיות חלקות ויפות. אולי הגיע הזמן להגיד שלום לכאב ולייסורים?

הסרת שיער- השיטות

 


    • הלייזר- בעבר קישרנו קרני לייזר בעיקר לסרטי מדע בדיוני ולטרילוגיית מלחמת הכוכבים. היום המצב קצת שונה. המילה לייזר מזכירה לנו בעיקר הסרת שיער. הלייזר מקרין חום אשר הורס את שורש השיער. בזכות אורך הגל היחיד, הלייזר מזהה את צבע השיער הכהה, והחום שהוא יוצר הורס את שורש השיער עצמו. חשוב לציין שהסרת שיער בלייזר נעה באזור ה-80 אחוזי הצלחה.
    • קרן אור, אינפרא אדום- בעצם עובדת באותה השיטה של הלייזר. ההבדל הוא שקרן אינפרא אדום עובדת על כמה אורכי גל ולכן היא מתאימה יותר לבעלי עור כהה. למרות שקוראים לטיפול אינפרא אדום, בעצם מדובר במספר אורכי גל, לא רק כאלה מהסוג הספציפי הזה.
    • אפילציה- שיטת האפילציה היא בעצם החדרת של מחט חשמלית לתוך שורש השיער והריסה של כלי הדם המזינים אותו. זו אכן שיטת הסרת שיער כואבת ובהחלט אינה מתאים לשטחים נרחבים בגוף.

 

הסרת שיער לצמיתות וללא כאבים

קיימות מספר דרכים להסרת שיער ללא כאב. חלקן עובדות, חלקן עדיין בפיתוח ומרביתן יקרות מאוד. אבל בשורה התחתונה, הסרת שיער ללא כאב היא בהחלט אפשרית. אלו כמה טכניקות הקיימות בשוק ומאפשרות הסרת שיער לצמיתות ללא כאב:


    • SHR- בשיטה זו, בניגוד לשיטת הלייזר הרגילה, שוברים את הקרן לפולסים מרובים. התוצאה היא מזעור תחושת הכאב אצל המטופל. שימו לב- זהו מזעור בלבד ולא העלמת הכאב לגמרי.
    • HPL- שיטת הסרת שיער חדשה המבוססת על טכנולוגיית קרני האור, אך בגרסה הביתית. האור חודר אל מתחת לעור והורס את שורש השיער. בעבר טכנולוגיה זאת שימשה אך ורק מומחים, כעת ניתן להשיג אותה במכשיר ביתי נוח לשימוש.
    • קרמים להסרת שיער- קיימים מספר תכשירים כימיים להסרת שיער. הקרמים אמנם חוסכים כאבים מיותרים אך רובם עלול לגרום לכוויות במידה ולא יוסרו בזמן. בנוסף, טרם הומצא הקרם אשר מסיר שיער לצמיתות.

חשוב לציין כאן כי גם הטיפולים המסורתיים, כמו הסרת שיער באינפרא אדום או בלייזר, עברו שינויים רבים עם השנים. שתי שיטות הסרת שיער הללו, במיוחד זו הנקראת אינפרא אדום, לא כואבות כמו בעבר וכיום המטופל יכול לעבור אותן בקלות רבה יחסית.

הגברים בוכים בלילה - גם הם רוצים הסרת שיער

תחום הסרת השיער הוא כבר מזמן אינו נחלתן של הנשים בלבד. גברים רבים חושקים בגב, בטן או חזה חלקים. זאת מזמן לא בושה וגברים רבים אכן מסירים שיער. אך שיער גב לא ניתן לגלח לבד בבית ולעשות שעווה בבטן נשמע מחריד. לכן, רבים מלקוחותיהן של המרפאות השונות הם דווקא גברים וגם הם יעדיפו להסיר שיער ללא כאב. אין מה לעשות, תמיד אמרו לנו שבשביל יופי צריך לסבול ובהחלט יכול להיות שהם צדקו. אך הסרת שיער אינה חייבת להיות כרוכה בסבל למרות הכול.

silk'n - מכשיר להסרת שיער

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב